[NL2 - NoLimits Rollercoaster 2] Noticias

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adr25ia
Magnus Colossus
Mensajes: 1538
Registrado: 27 Dic 2009, 16:16

18 Oct 2013, 19:49

^ no estarí­a de más que pusieras el texto también en inglés, o el link de donde lo has sacado. No se entiende una mierda :lol
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DjJavi5x
Batman
Mensajes: 2381
Registrado: 05 Abr 2007, 06:45

18 Oct 2013, 19:56

http://nolimitscoaster.de/index.php?page=news
Here is an uncomplete list of features you see in the screenshots.

Dive Coaster station platform (fully animated)
Hidden track (can be used for all kind of effects, including special mainenance tracks)
4D Coaster bogie and car (insane detail)
4D Coaster prefabs
Optional railing lights (the color can be customized)
Station lights (will switch on/off depending on time of day)
Improved older coaster styles (higher detail of wheels etc.)
Vertical rotation switch track (shifting switches are available, too)
Graphical user interface of editor (OS independet GUI, tab based work flow)
Multiple viewports in editor (optional)
G-Force comb in editor (updates in realtime, works similar as radius comb)
Track nodes (position, roll and segment border nodes are independent from each other)

Here is some information about the product and release.

This is no game anymore, we are targetting realism
There will be different licenses (standard and pro)
Pro license will contain additional features for high quality video export and screenshots
Windows XP is required, Windows Vista/7/8 or newer recommended
Renderer uses Direct 9.0c in Windows version and OpenGL for other OSs
Renderer requires ShaderModel 3.0 graphics hardware with at least 256MB VRAM
Initially there will be a version for Windows only, Mac version is planned for next year
2 GB RAM recommended.
Fast graphics hardware highly recommended (seriously)
Will make use of multi core CPU, 2 or more cores highly recommended
Release will be this year, probably not before begin of November, we will keep you informed
Price not decided yet, will be around $45 for standard license
Price for pro license not decided yet, will be around $100
There will be discounts for NL1 customers, amount is not decided yet
Since NL2 is way more professional and complex, we might continue to offer NL1
It will be offered over the internet as download only, no CD version
There will be lots of free updates that will add new features
Download size will be around 500MB

Now back to work, I need to finish the control panel and write some tutorials and help files. I will keep you informed as soon as I have more details about the release. Please do not offer your help for beta testing. There will be no public beta test. [ol]
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adr25ia
Magnus Colossus
Mensajes: 1538
Registrado: 27 Dic 2009, 16:16

18 Oct 2013, 21:09

^ Vale, gracias!
La verdad es que es muy barato para ser una herramienta que también usan los profesionales. Mejor :P
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Ardilla
El vuelo del fenix
Mensajes: 1364
Registrado: 04 Abr 2007, 08:20

18 Oct 2013, 22:33

para finales del mes siguiente pues, no?

ya tengo ganas de tenerlo en mi poder
Calle
Superman
Mensajes: 3253
Registrado: 21 May 2006, 12:18

19 Oct 2013, 11:36

Veo que mi ordenador va a petar xD Pero bueno, le usaremos como podamos... Es estrictamente NECESARIO tenerle en mi poder.
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Dkr
Los Rápidos ACME
Mensajes: 225
Registrado: 02 Abr 2008, 16:15

21 Oct 2013, 13:51

A cada entrada que publican me engorilo más.
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rctglobalfan
Oso Yogui
Mensajes: 593
Registrado: 09 Ago 2010, 14:30

04 Nov 2013, 20:22

Estas imágenes no están en la web pero creo que esta claro que son de No Limits 2 ya habí­an dicho que en la siguiente update enseñarí­an un nuevo tipo de tren
Imagen
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:enamorado SIN PALABRAS. :enamorado
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carlsongt
Oso Yogui
Mensajes: 560
Registrado: 27 Jul 2007, 16:12

04 Nov 2013, 22:08

Por fin! Es justo el que estaba esperando, y casi la única razón por la que no he desinstalado el 'Scream Machines' jajaj
Calle
Superman
Mensajes: 3253
Registrado: 21 May 2006, 12:18

04 Nov 2013, 22:12

Joe les ha costado eh???

Pero que me da igual que añandan más trenes o no... Que le saquen ya por Dios!!! Luego ya harán updates con trenes, como han hecho siempre.
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Ingl
Tutuki Splash
Mensajes: 445
Registrado: 23 Mar 2006, 18:07

05 Nov 2013, 22:19

Calle escribió:Que le saquen ya por Dios!!! Luego ya harán updates con trenes, como han hecho siempre.
+1000!
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Ardilla
El vuelo del fenix
Mensajes: 1364
Registrado: 04 Abr 2007, 08:20

23 Nov 2013, 04:07

Que lo saquen ya!!!! Quiero esto antes de navidad, será mi propio regalito xDD
Calle
Superman
Mensajes: 3253
Registrado: 21 May 2006, 12:18

25 Nov 2013, 19:39

Yo estas navidades sólo pido esto... Pero a este paso... xD
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Ardilla
El vuelo del fenix
Mensajes: 1364
Registrado: 04 Abr 2007, 08:20

26 Nov 2013, 12:11

Nueva actualización:
Here are more details about the upcoming release. We are in the final stage now and close to release. Most of the critical bugs have been fixed. All the features are done. All that is left is create the manual and demo tracks/parks.

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Here is an incomplete list of features you see in the screenshots.
  • New wooden coaster track (with bump mapping, specular mapping, reflection mapping)
    Improved wooden catwalks
    Improved and retextured wooden coaster trains
    Improved generated wooden supports (layered with offsets)
    Realistic wooden coaster bent spacing
    Realistic wooden support beam sizes
    Park with multiple coasters
    Dynamic day-time simulation
    Experimental Depth of field effect
    Automatically generated dual station (will detect parallel station tracks)
    Special dual station switch for Flying Dutchman coaster (and other coasterstyles using same track)
Here is some information about the differences between standard and professional license. It will be possible to upgrade from the standard license to the professional license. The upgrade price will be US $59.99.

Kevin has created a video showing another example of what is possible with the scripting. He created a scenery object and a script that will attach the scenery object dynamically to the coaster car. The scenery object contains an animated texture effect. You can watch it here.

*Poster screenshots are special screenshots with very large resolutions. The program will automatically create anti-aliased high resolution screenshots with optimal quality (without levels of detail). Here is an example.
También podeis ver en la página las diferencias entre licencia normal y una profesional... Link oficial

Fuente: nolimitscoaster.de

*no lo usaba mucho pero... nos han dejado sin motion blur a menos que paguemos 99.99$
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